torsdag 23 februari 2012

Påsk tidningar

Till jul kommer det ut drösa vis med jultidningar varför kommer det ingen till påsk? Jag köper mängder av tidningar till jul men det finns ingen till påsk med lite påskpynt, dukningar och pyssel m.m, tycker jag det borde finnas. Skulle va roligt om det kom någon tidning till påsk också. Visserligen mat tidningarna kommer ju som man kan se fram emot men det finns ju så mycket annat som hör vårens högtid till. Jag skulle vilja göra en påsktidning har en del tips och förslag men vad kostar inte det "puh" och få ut den i butikerna? Någon mer än jag som saknar en tidning till påsk? Jag skulle tycka det var super skoj med en tidning i alla fall. Jag vet inte lika stor högtid som julen men ändå en mysig tid med ägg, påskmat, påskpyssel m.m. Tål att fundera på!



Inga kommentarer:

Daisypath Easter gifts tickers

Skriv ut