torsdag 31 januari 2013

Härliga påskbilder!

Tycker påsken är en härlig högtid då man får pynta och baka igen efter all julrusch. Men brukar vara lite lugnare runt påsk inte riktigt lika mycket som ska göras ;-)

Tumbrl har mycket mysigt inför stundande påskbak och påskpyssel här en liten bråkdel av allt som dom förmedlar inom påsken.

Haha ;-)


 Åh vad fin sådan skulle jag vilja lyckas måla :-)
 Kaniner från ett japanskt bageri så söta.
Söta äggvarmare som väl inte kan vara så svåra att knåpa ihop om man nu bara kunde virka. Jag är ju urkass på det men dessa skulle jag vilja ha ;-)


En krans man skulle kunna göra av mina kulor som är grund av styrolit, tyg, band och pärlor. Hade nog blivit super fint om man nu bara får till den. Det ska jag nog testa :-)

Inga kommentarer:

Daisypath Easter gifts tickers

Skriv ut